joi, 30 septembrie 2010

LISTA DE AUTOSUGESTII POZITIVE

Citeste atent si rar afirmatiile de mai jos, cu voce tare:

Ziua de azi este cea mai buna pentru a incepe sa-mi folosesc subconstientul cu maximum de eficienta. Fortele imi cresc zi de zi.
Ma simt din ce in ce mai plin/a de energie!
Energia mea se manifesta permanent iar eu ma simt plin/a de forta.
Ma simt in largul meu, indiferent de activitatea pe care trebuie sa o desfasor.
Simt cum imi pot canaliza energia spre orice activitate pe care doresc sa o fac.
Vointa mea este din ce in ce mai puternica.

Pe zi ce trece, vointa mea devine si mai puternica.
Discernamântul meu se mareste pe zi ce trece!

Memoria mea devine din ce in ce mai puternica si sunt sigur/a de ea.
Oricare ar fi problema, mintea mea o intelege si gaseste solutia buna.
Ideile de care am nevoie imi vin fara nici o greutate.
Gasesc solutia perfecta, in orice situatie.
Sunt perfect calm/a!
Organismul meu functioneaza perfect normal.

Ma simt bine, ma simt in largul meu si, orice s-ar intimpla, voi ramine asa!

2 comentarii:

  1. Acesta este un site pt.persoane energice si puternice, ce iubesc/practica/inteleg un anume sport sau gresesc? Aceasta este "lista de autosugestii pozitive" pt.depresivi si face cat 1/4 dintr-un Xanax luat saptamanal. Un sfat: consider ca ac.lista nu-si are locul si rostul; sugerez ca periodic (lunar) sa prezentati cate un sport (cu frumusetile si greutatile lui) si sa ne convingeti sa-l alegem pe cel ce ni se potriveste modului nostru de viata si de ce nu, pe cel ce-l reprezentati.Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Apropo de mesajul anterior - intrebare: Daca in fiecare zi iti spui "Nu sunt in stare", "Nu o sa reusesc sa fac asta", "Nu o sa iasa nimic bun" - crezi ca rezultatele o sa fie pe masura ashteptarilor sau vor fi EXCEPTIONALE. Este extrem de importanta si "atitudinea mentala" nu doar atitudinea fata de ceilalti.

    RăspundețiȘtergere